Nejoblíbenější hrdina

Projekt je z dílny VeEee a Ettelea
Tento týden jsou tématem nejoblíbenější hrdinové.

1. Adrian Ivashkov (Vampýrská akademie)
Možná se na začátku choval děsně, ale to k němu patří. Umí být i milý a spolehlivý. Celý ten jeho přístup se mi líbí. Určitě to ovlivňuje i jeho popis v knize. Černé vlasy a zelené oči? Komu by se nelíbil. :)

2. Ron Wesley (Harry Potter)
Už od prvního dílu se mi líbil. Byl to první zrzavý hrdina, o kterém jsem četla. Líbil se mi jeho postupný vývoj. Na začátku byl strašpytel, ale v těžkých situacích to dokázal překonat, a na konci se stal silným a věrným přítelem. (ne že by jím nebyl už na začátku).

3. Haymitch (The Hunger Games)
Sice jsem četla jen první a půlku druhé knihy, ale Haymitche jsem si oblíbila. Je sice ožrala a trochu arogantní, ale prožil si hodně věcí. Kdykoli otevře pusu tak se směju. :)

3 comments:

Jillian said...

Haymitch je jedna z nejzajímavějších postav, se kterými jsem se v poslední době seznámila:)

Katherine said...

Přesně tak. Občas by mě zajímalo, co se mu honí hlavou :)

Rodaw z Knihánkova said...

Adrian a Haymitch - I love them!

Post a Comment